Šiuo metu ieško:
ATRANKŲ IR KAITOS PARTNERIO (-ĖS)
NARBUTAS INTERNATIONAL – Lietuvoje įsikūrusi tarptautinė biuro baldų įmonė, kurianti baldus šiuolaikiškai darbo aplinkai, atsižvelgdama į XXI-ojo amžiaus darbuotojo poreikius (www.narbutas.lt). Kviečiame Jus tapti svarbia šios kompanijos, patenkančios į TOP 20 didžiausių baldų gamintojų gretas Europoje, dalimi. Tai puiki proga prisijungti prie 1500 darbuotojų, dirbančių 15-oje Europos šalių, komandos bei pritaikyti savo žinias ir patirtį.
Žmonių ir kultūros departamentas šiuo metu ieško atrankų ir kaitos partnerio (-ės), kuris rūpinsis naujų darbuotojų pritraukimu ir atranka, taip pat stebės bei analizuos kompanijos darbuotojų kaitos priežastis.
Pagrindiniai pozicijos tikslai:
- Sėkmingas žmonių pritraukimas ir atranka
- Darbuotojų kaitos stebėsena ir priežasčių analizė
- Bendradarbiavimas ir vadovų konsultavimas žmonių pritraukimo, atrankos ir kaitos kompanijoje klausimais
Pagrindinės atsakomybės:
- Formuoti ir užtikrinti sėkmingą darbuotojų pritraukimo bei atrankos procesą, ieškoti galimybių jo efektyvinimui: vystyti tinkamus atrankos metodus ir priemones, parinkti tinkamus sklaidos kanalus, megzti ir palaikyti profesionalius santykius su išoriniais atrankų partneriais;
- Vykdyti darbuotojų atrankas, identifikuoti ir vertinti kandidatus, kaupti, analizuoti ir sisteminti susijusią informaciją (formuoti ir administruoti vidinę kandidatų duomenų bazę);
- Rūpintis kandidatų patirtimi darbuotojų pritraukimo ir atrankos proceso metu, užtikrinti sklandžią komunikaciją, grįžtamojo ryšio gavimą ir suteikimą, šio proceso apimtyje kurti bei palaikyti kompanijai palankų išorinį darbdavio įvaizdį;
- Suteikti reikalingų žinių ir mentorystę vidiniams atrankos proceso dalyviams, siekti partnerystės, konsultuoti ir užtikrinti sklandžią komunikaciją, grįžtamojo ryšio gavimą bei suteikimą;
- Stebėti darbuotojų kaitą kompanijoje, parinkti efektyvias stebėsenos priemones;
- Analizuoti darbuotojų kaitos priežastis, rengti rekomendacijas bei planuoti priemones didelės darbuotojų kaitos prevencijai užtikrinti.
Sėkmingam darbui reikės:
- Bent 3 metų patirties darbuotojų pritraukimo ir atrankos srityje;
- Patirties kordinuojant pritraukimo ir atrankos procesą organizacijoje (parenkant išorinius partnerius, planuojant reikiamą biudžetą, konsultuojant/edukuojant atrankos dalyvius ir pan.);
- Patirties stebint ir analizuojant darbuotojų kaitą;
- Aukštojo išsilavinimo (žmogiškųjų išteklių valdymo, organizacinės psichologijos srityse būtų privalumas);
- Puikių organizacinių, lyderystės, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių, meilės savo darbui;
- Gerų anglų kalbos žinių žodžiu ir raštu (B2 lygis).
Kompanija siūlo:
- Kaupti patirtį sėkmingai veikiančioje tarptautinėje biuro baldų gamybos įmonėje, su didelėmis ambicijomis augti;
- Dirbti moderniai įrengtame biure Vilniuje ar nuotoliniu būdu;
- Lanksčias darbo sąlygas;
- Puikią darbinę atmosferą ir draugišką komandą, kuri vadovaujasi įmonės vertybėmis;
- Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose ir socialinėse veiklose;
- Sveikatos draudimo paketą, išmokas laimės ar nelaimės atveju;
- Darbo užmokestį BRUTO (neatskaičius mokesčių): 3000-4500 Eur/mėn
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
violeta@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.