Šiuo metu ieško:
ATLYGIO IR PAPILDOMŲ NAUDŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTO (-ĖS)
NARBUTAS – tarptautinė biuro baldų įmonių grupė, per daugiau nei 30 veiklos metų išaugusi iki 1500 darbuotojų, dirbančių ne tik Europos, bet ir kituose žemynuose, o mūsų baldų salonai įsikūrę Londone, Paryžiuje, Diuseldorfe, Čikagoje ir Niujorke. Daugiau nei 60-yje šalių pasklidusi NARBUTAS produkcija yra gaminama modernioje gamykloje Ukmergėje naudojant 100 proc. tvarią elektros energiją – saulės, vėjo ir vandens. Kurdami vertę klientams ir partneriams, rūpinamės savo darbuotojais skatindami karjeros galimybes, siūlydami lanksčias darbo sąlygas ir vertybėmis pagrįstą įmonės kultūrą.
Šiuo metu „Narbutas International“ ieško Atlygio ir papildomų naudų administravimo specialisto (-ės), kuris administruos darbuotojų motyvacinę (atlygio ir papildomų naudų) sistemą.
Pagrindinės atsakomybės ir tikslai:
- Administruoti darbuotojų motyvacinę (atlygio ir papildomų naudų) sistemą, teikti pasiūlymus jos vystymui ir tobulinimui;
- Administruoti atlygio peržiūros procesą ir papildomų išmokų/ priedų darbuotojams mokėjimą;
- Sisteminti ir analizuoti su atlygiu ir motyvaciniu paketu susijusius duomenis, pagal poreikį rengti ataskaitas;
- Rengti su atlygiu ir papildomomis naudomis susijusius dokumentus ir tvarkas, pagal įmonės politiką vykdyti susijusią komunikaciją;
- Administruoti įmonių organizacinę struktūrą ir pareigybių matricą, rengti ir valdyti su padalinių ir pareigybių paskirtimis susijusią informaciją;
- Siūlyti ir įgyvendinti priemones darbuotojų gerovei stiprinti;
- Dalyvauti planuojant ir įgyvendinant projektus skyriaus/ departamento apimtyje.
Sėkmingam darbui reikės:
- 1+ metų patirties atlygio ir papildomų naudų administravimo srityje;
- Puikių darbo kompiuteriu įgūdžių (būtina patirtis su Excel);
- LR DK ir kitų, su darbo teise ir DU sandara/paketu susijusių, teisės aktų išmanymo;
- Analitinių gebėjimų, kruopštumo ir atidumo detalėms;
- Gerų komunikavimo ir bendradarbiavimo įgūdžių;
- Pozityvaus požiūrio ir atvirumo naujovėms;
- Gerų anglų kalbos žinių (B2 lygiu).
Kompanija siūlo:
- Kaupti patirtį sėkmingai veikiančioje tarptautinėje įmonėje, su didelėmis ambicijomis augti;
- Dirbti moderniai įrengtame biure Vilniuje ar darbą nuotoliu;
- Puikią darbo atmosferą ir komandą, kuri vadovaujasi įmonės vertybėmis;
- Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose ir socialinėse veiklose;
- Papildomas išmokas laimės ir nelaimės atvejais;
- Sveikatos draudimo paketą;
- Premijas, priklausančias nuo įmonės rezultatų;
- Darbo užmokestį BRUTO (neatskaičius mokesčių): 2400 – 2800 Eur/ mėn.
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
violeta@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.