Šiuo metu ieško:
FINANSŲ VERSLO PARTNERIO (-ĖS)
NARBUTAS INTERNATIONAL – Lietuvoje įsikūrusi tarptautinė biuro baldų įmonė, kurianti baldus šiuolaikiškai darbo aplinkai, atsižvelgdama į XXI-ojo amžiaus darbuotojo poreikius. Kviečiame Jus tapti svarbia dalimi tarptautinės kompanijos, patenkančios į TOP 20 didžiausių biuro baldų gamintojų gretas Europoje. Tai puiki proga prisijungti prie 1500 darbuotojų, dirbančių 15 Europos šalių, komandos ir pritaikyti savo žinias bei patirtį kuriant ir vystant besimokančios organizacijos strategiją.
Pagrindinis pozicijos tikslas – bendradarbiaujant su kitais padaliniais padėti organizacijai siekti jos tikslų, teikiant finansines įžvalgas, analizes, bei rekomendacijas.
Pagrindinės atsakomybės ir tikslai:
- Verslo partnerystė: glaudus bendradarbiavimas su kitais padaliniais, finansinių įžvalgų teikimas ir santykių kūrimas, padedantis priimti verslo sprendimus;
- Biudžeto sudarymas ir prognozavimas: Biudžetų planavimas, vykdymo kontrolė, analizė ir prognozavimas, bendradarbiaujant su kitais padaliniais;
- Finansinė analizė ir ataskaitų teikimas: savalaikių, ir informatyvių išvadų bei rekomendacijų pateikimas, pasitelkiant ataskaitas, pristatymus ir susitikimus;
- Rizikų valdymas: finansinių rizikų identifikavimas ir įvertinimas, bei pasiūlymų teikimas dėl šių rizikų valdymo;
- Nuolatinis tobulinimas: Finansinių procesų, sistemų ir ataskaitų tobulinimo sričių nustatymas, siekiant padidinti efektyvumą ir tikslumą.
Sėkmingam darbui reikės:
- Aukštojo universitetinio išsilavinio finansų/ekonomikos ar panašioje srityje;
- Ne mažiau kaip 2-3 metų darbo patirties finansų srityje, pageidautina – analogiškoje, arba Finansų kontrolieriaus/analitiko pozicijoje;
- Labai gerų komunikacinių, analitinių įgūdžių, gebėjimo dirbti su dideliais duomenų kiekias;
- Sisteminio mąstymo ir gebėjimo aiškiai suprasti verslo procesus;
- Biudžetavimo, finansinio modeliavimo ir prognozės principų išmanymo;
- Gebėjimo užmegzti tvirtus santykius ir bendradarbiauti su daugiafunkcinėmis komandomis.
Kompanija siūlo:
- Kaupti patirtį sėkmingai veikiančioje tarptautinėje biuro baldų gamybos įmonėje, su didelėmis ambicijomis augti;
- Derinti darbą moderniai įrengtame biure Vilniuje su darbu nuotoliniu būdu;
- Komandos ir vadovo pagalbą mokantis naujų darbo funkcijų;
- Lanksčias darbo sąlygas;
- Puikią darbinę atmosferą ir draugišką komandą, kuri vadovaujasi įmonės vertybėmis;
- Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose ir socialinėse veiklose;
- Sveikatos draudimo paketą, išmokas laimės ir nelaimės atveju;
- Darbo užmokestį neatskaičius mokesčių (BRUTO): 3 700 – 4 600 Eur/mėn.
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
aiste@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.