Šiuo metu ieško:
KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKO (-ĖS) PARDAVIMŲ KOMANDOJE
UAB “Divaks” viena sparčiausiai augančių alternatyvių baltymų gamybos įmonių regione. Pasitelkdama aukštąsias technologijas, mokslinius tyrimus bei tvarius sprendimus įmonė vysto ir gamina ingredientus iš vabzdžių bei teikia sprendimus maisto, naminių augintinių ir žemės ūkio industrijoms. Tai progresyvi, ambicinga kompanija, ieškanti motyvuotų, žingeidžių ir orientuotų į rezultatus savo srities specialistų.
Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti Klientų aptarnavimo vadybininką (-ę), kuris (-i) padės pardavimų komandai, tvarkys ir atnaujins CRM, komunikuos su klientais bei koordinuos pavyzdžių siuntimo procesus.
Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti Klientų aptarnavimo vadybininką (-ę), kuris (-i) padės pardavimų komandai, tvarkys ir atnaujins CRM, komunikuos su klientais bei koordinuos pavyzdžių siuntimo procesus.
.
Pagrindinės atsakomybės ir tikslai:
- Klientų duomenų bazės (CRM) tvarkymas ir pastovus atnaujinimas;
- Sklandaus produktų pavyzdžių ir užsakytų produktų siuntimo užtikrinimas;
- Kontaktų su potencialiais ir esamais klientais palaikymas (raštu ir telefonu);
- Sąskaitų klientams išrašymas;
- Pagalba pardavimų vadovui ir vadybininkams kasdieniuose darbuose bei kitų vadovo pavestų darbų vykdymas.
Pozicijos reikalavimai:
- Panašaus darbo patirtis (privalumas maisto pramonės įmonėse);
- Projektų valdymo patirtis privalumas;
- Laiko planavimo įgūdžiai;
- Atidumas, kruopštumas, motyvacija siekti asmeninių bei komandos tikslų;
- Gebėjimas dirbti dinamiškoje, greitai besikeičiančioje aplinkoje;
- Geros lietuvių ir anglų kalbų žinios;
- Kompiuterinis raštingumas (Microsoft Office paketas, CRM).
Kompanija siūlo:
- Darbą naujai besiformuojančioje, sparčiai augančioje baltymų iš vabzdžių lervų rinkoje;
- Pilną savęs realizaciją naujoje įmonėje, dalyvaujant jos kūrime ir vystyme;
- Iššūkius, pastovų tobulėjimą ir karjeros galimybes;
- Aplinką, kurioje vadovaujamasi ir siekiama aukščiausių standartų ir vertybių;
- Atvirą valdymo stilių, bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
- Galimybę drauge su organizacija kilti į tarptautinės veiklos lygį.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 1700 – 2500 Eur/mėn.
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
aiste@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.